loading...
هيات جوانان قمر بني هاشم(ع)عاشوراييها
خادمان اهل بيت(ع) بازدید : 409 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

برادرِ ادَيم، از امام جعفر صادق(ع) روايت كرده است كه فرمود: «هر كه ده مرتبه: يا رَبِّ يا رَبِّ بگويد، به او گفته مى ‏شود كه: لبّيك، حاجت تو چيست؟».
محمد بن حمران  گفت: اسماعيل، پسر حضرت صادق(ع)، بيمار شد.
پس حضرت صادق(ع) به او فرمود كه: «ده مرتبه يا رَبِّ يا رَبِّ بگو. پس به درستى كه هر كه اين را بگويد، ندا مى‏ شود كه: لبّيك، حاجت تو چيست؟».
امام جعفر صادق(ع) روايت كرده است كه فرمود: «هر كه يا رَبِّ يا اللَّهُ يا رَبِّ يا اللَّهُ يا رَبِّ يا اللَّهُ: «اى پروردگار من! اى خداى من! اى پروردگار من! اى خداى من! اى پروردگار من!»، تا آنكه نفسش قطع شود، به او گفته شود كه: لبّيك، حاجت تو چيست؟».
 
پی نوشت :

تحفة الأولياء (ترجمه أصول كافى)، ج‏۴، ص414.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هيات جوانان قمر بني هاشم(ع)عاشوراييها مراسم هفتگي خود را از سال84 با هدف آشنا شدن جوانان با فرهنگ عاشورايي آغاز كرده است.اميد است ما را در رسيدن به اين هدف ياري نماييد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) چند صلوات هدیه می کنید؟
    ادعيه و زيارت

      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 417
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,326
  • بازدید ماه : 3,996
  • بازدید سال : 19,698
  • بازدید کلی : 259,886
  • کدهای اختصاصی