loading...
هيات جوانان قمر بني هاشم(ع)عاشوراييها
خادمان اهل بيت(ع) بازدید : 213 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (0)

 

هیئت رایه العباس (ع)

 

 

مداحی حاج محمود کریمی شب سوم محرم ۹۴

 شب سوم

دانلود بخش اول – غزل مصیبت (عمه دلم آشوبه امشب)
دانلود بخش دوم – غزل مصیبت (عطر بابامه بوی سیبه عمه کمک کن بابام اومد)
دانلود بخش سوم – غزل مصیبت (نبودی تو بابا ز هر گوشه غم ریخت)
دانلود بخش چهارم – روضه حضرت رقیه (س) (انی کنت لک فدا)
دانلود بخش پنجم – زمینه (از اینکه موندی تو راه بهم برخورد)
دانلود بخش ششم – زمینه (دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم)
دانلود بخش هفتم – واحد (خبر داری تب کردم ای بابا)
دانلود بخش هشتم – واحد (نگو رقیه بگو کمال روضه)
دانلود بخش نهم – دودمه (آوردنت خودت نیومدی)
دانلود بخش دهم – شور (دل من شده گریان حسن)

دانلود دانلود مجموعه کامل شب سوم

دانلود دانلود فایل های ویدیویی مراسم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هيات جوانان قمر بني هاشم(ع)عاشوراييها مراسم هفتگي خود را از سال84 با هدف آشنا شدن جوانان با فرهنگ عاشورايي آغاز كرده است.اميد است ما را در رسيدن به اين هدف ياري نماييد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) چند صلوات هدیه می کنید؟
    ادعيه و زيارت

      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 359
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,268
  • بازدید ماه : 3,938
  • بازدید سال : 19,640
  • بازدید کلی : 259,828
  • کدهای اختصاصی