loading...
هيات جوانان قمر بني هاشم(ع)عاشوراييها
خادمان اهل بيت(ع) بازدید : 462 جمعه 18 آذر 1390 نظرات (16)

هیات جوانان قمر بنی هاشم (ع) عاشوراییها همزمان با شهادت حضرت رقیه (س) پست جدیدی به نام دل نوشته در سایت ایجاد کرده است. کاربران می توانند دل نوشته های خود را در قسمت نظرات بنویسند تا پس از تایید در ادامه مطلب به نمایش درآید.

دل نوشته های کاربران:

 

محمد رضا

فاطمه یه آسمان ادراک بود / فاطمه خورشید روی خاک بود 
قلب حق در سینه او می تپید / از سر انگشتش نجابت می چکید 
---------------------------------------- 
زهرا اگر نبود شفاعت خرافه بود / حتی قلم ز جرم خلایق کلافه بود 
زهرا اگر نبود کسی سینه زن نبود / از شور و عشق و مستی خبر نبود 
---------------------------------------- 
شکر خدا را که در پناه مادرم 
عالم از این خوب تر پناه ندارد 
---------------------------------------- 

سالروز ولادت مادر تمام هستی حضرت زهرا سلام الله علیها بر تمام محبین آل الله مبارک باد. 

 ثامن

 همه ی دعای کمیل را که می خوانی 


آخرش می رسی به " یا سریع الرضا " 


بعد هم می گویند: 

یا سریع الرضا به حق امام رضا(ع). 


انگار خود مولا هم به کمیل ، کد را داده که تکمیل کمیل به امضای رضاست... 

آری خدا زود راضی می شود وقتی نام رضا به وسط بیاید... 

 


ثامن

 یک بی سر و پا ... 


یک بی سر و پا ... 

یک بی سر و پا ... 

آقا جان 

مانده فقط به یک امید 

یک اشاره 

بعدش یک بهانه 

بعدش ... 

یه دنیا حرف... 


ابر و باد و ... 

مه و خورشید و... 

من و چرخ و فلک ... 

آه آقای خوبم ... 

نفس چند نفر 

دست شماست؟؟؟ ایها الرئوف!

 

 

 

 

امیرحسین 

ای نسيم سحر آرامگه يار کجاست
منزل آن مه عاشق کش عيار کجاست 
شب تار است و ره وادی ايمن در پيش 
آتش طور کجا موعد ديدار کجاست 




حافظ از باد خزان در چمن دهر مرنج
فکر معقول بفرما گل بی خار کجاست

 ثامن

این من و... 
هجر تو و ... 
حال بهم ریخته ام ... ایها الرئوف 

چندیست هوای چشم من بارانی ست 
هـر خشت دلم بیانگر ویرانی ست 
بـیـماری دوری از خـراسان دارم؛ 
تـجـویـز پـزشـک من : "حــــرم درمانی" ست!

ثامن

آمدم به دلم
تا بنویسم
بدبخت ...
آدمیست که
عشق شما شعله ی وجودش شده
نام شما توی حلقش گیر کرده...
آن وقت دنبال سنگ ریزه های زیر پایش می گردد.

آقای خوبم
همه ام ...
تویی ...
خودت که می دانی
پس چرا ... ؟؟؟؟؟؟؟!

باشد! مثل همیشه دورکعت نماز می خوانم با یک قنوت سکوت، شاید...

 

ثامن

دیگه به علم این دنیا اعتقادی ندارم

باید تعریفی جدید از جـــــاذبه نوشت

.

.

.

حرمت مفهوم جاذبه را تغییر داد... ایهاالرئوف

 

علیرضا

گفت: که چی؟ هی جانباز جانباز شهید شهید! میخواستن نرن! کسی مجبورشون نکرده بود که!

گفتم:چرا اتفاقا! مجبورشون میکرد!

گفت:کی؟!!

گفتم:همون که تو نداریش!

گفت:من ندارم؟! چی رو؟!

گفتم: غیــــــرت!!

 

 

ثامن

سلام آقای من !

خبر از من دارید؟

خبر از دلتنگی هایم؟

هیچ سراغ دلم را می گیرید؟

کسی برایتان خبر آورده که، آب رفته ام از خستگی؟

مچاله ام از دلتنگی؟

بیچاره شدم از ...؟


نه...


خبرم به شما نمی رسد...

خوش باشی آقا با زائرات ، خوش بگذره با مسافرات

ایها الرئوف...

 

امیرحسین

خدایا به حق شب شهادت امام رضا (ع)و به حق اخرین لحظات ماه صفر توفیق شناخت امام زمانمان را عنایت فرما بعد در ظهورش تعجیل.
چون بودند کسانی که با مهر و امضا به صورت کتبی به امام زمانه ی خود گفتند بیا ولی در آخر......
اللهم عجل لولیک الفرج

محمدرضا

اللهم عجل لولیک الفرج
ما منتظر صبح خوش دنیاییم/آماده برای فرج مولاییم/
روزی که عزیز فاطمه(س) می آید/با خامنه ای به کربلا می آییم

ثامن

دل ...!
دل اسـت دیـگـر ...
بی تابی می کند
بهانه می گیرد
می شکند
می بارد

دل من اما“آرامش” وارونه می خواهد؛

یعنی : “ش م ا ر ا”

*.*.*یا ضامن آهو (ع)*.*.*

بنده خدا

دوست دارم یه اربعین تو کربلا باشم
یا علی

نا شناس:

شیخی سی سال عبادت می کرد. شبی به هنگام تضرع ندا آمد می خواهی آنچه از تو می دانم با خلق گویم تا سنگسارت کنند؟ شیخ گفت: می خواهی آنچه از رحمت تو می دانم و از کرم  تو می بینم با خلق گویم تا دیگر هیچکس سجودت نکند.

محمدرضا:

محرم تشنگی را باب کرده /دلم را تشنه عباس کرده*
محرم فاطمه(س) ما رو دعاگوست /که او دارد صدای گریه را دوست*
محرم عاشقان اهل بهشتند/که هرجا روضه باشد آنجا بهشت است*

برچسب ها دل نوشته ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/01/20 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

فاطمه یه آسمان ادراک بود / فاطمه خورشید روی خاک بود
قلب حق در سینه او می تپید / از سر انگشتش نجابت می چکید
----------------------------------------
زهرا اگر نبود شفاعت خرافه بود / حتی قلم ز جرم خلایق کلافه بود
زهرا اگر نبود کسی سینه زن نبود / از شور و عشق و مستی خبر نبود
----------------------------------------
شکر خدا را که در پناه مادرم
عالم از این خوب تر پناه ندارد
----------------------------------------
سالروز ولادت مادر تمام هستی حضرت زهرا سلام الله علیها بر تمام محبین آل الله مبارک باد.

این نظر توسط ثامن در تاریخ 1394/01/13 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

همه ی دعای کمیل را که می خوانی

آخرش می رسی به \" یا سریع الرضا \"


بعد هم می گویند:

یا سریع الرضا به حق امام رضا(ع).


انگار خود مولا هم به کمیل ، کد را داده که تکمیل کمیل به امضای رضاست...

آری خدا زود راضی می شود وقتی نام رضا به وسط بیاید...


این نظر توسط ثامن در تاریخ 1393/10/12 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

یک بی سر و پا ...

یک بی سر و پا ...

یک بی سر و پا ...

آقا جان

مانده فقط به یک امید

یک اشاره

بعدش یک بهانه

بعدش ...

یه دنیا حرف...


ابر و باد و ...

مه و خورشید و...

من و چرخ و فلک ...

آه آقای خوبم ...

نفس چند نفر

دست شماست؟؟؟ ایها الرئوف!

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/07/08 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

ای نسيم سحر آرامگه يار کجاست
منزل آن مه عاشق کش عيار کجاست
شب تار است و ره وادی ايمن در پيش
آتش طور کجا موعد ديدار کجاست
.
.
.
.
حافظ از باد خزان در چمن دهر مرنج
فکر معقول بفرما گل بی خار کجاست

این نظر توسط ثامن در تاریخ 1393/07/06 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

این من و...
هجر تو و ...
حال بهم ریخته ام ... ایها الرئوف

چندیست هوای چشم من بارانی ست
هـر خشت دلم بیانگر ویرانی ست
بـیـماری دوری از خـراسان دارم؛
تـجـویـز پـزشـک من : \"حــــرم درمانی\" ست!

این نظر توسط ثامن در تاریخ 1393/01/05 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

آمدم به دلم
تا بنویسم
بدبخت ...
آدمیست که
عشق شما شعله ی وجودش شده
نام شما توی حلقش گیر کرده...
آن وقت دنبال سنگ ریزه های زیر پایش می گردد.

آقای خوبم
همه ام ...
تویی ...
خودت که می دانی
پس چرا ... ؟؟؟؟؟؟؟!

باشد! مثل همیشه دورکعت نماز می خوانم با یک قنوت سکوت، شاید... شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ثامن در تاریخ 1392/12/20 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

دیگه به علم این دنیا اعتقادی ندارم

باید تعریفی جدید از جـــــاذبه نوشت

.

.

.

حرمت مفهوم جاذبه را تغییر داد... ایهاالرئوف

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/11/18 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

گفت: که چی؟ هی جانباز جانباز شهید شهید! میخواستن نرن! کسی مجبورشون نکرده بود که!

گفتم:چرا اتفاقا! مجبورشون میکرد!

گفت:کی؟!!

گفتم:همون که تو نداریش!

گفت:من ندارم؟! چی رو؟!

گفتم: غیــــــرت!!

این نظر توسط ثامن در تاریخ 1392/11/09 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای من !

خبر از من دارید؟

خبر از دلتنگی هایم؟

هیچ سراغ دلم را می گیرید؟

کسی برایتان خبر آورده که، آب رفته ام از خستگی؟

مچاله ام از دلتنگی؟

بیچاره شدم از ...؟

خبرم به شما نمی رسد...

خوش باشی آقا با زائرات ، خوش بگذره با مسافرات

ایها الرئوف...

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1392/10/12 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

خدایا به حق شب شهادت امام رضا (ع)و به حق اخرین لحظات ماه صفر توفیق شناخت امام زمانمان را عنایت فرما بعد در ظهورش تعجیل.
جون بودند کسانی که با مهر و امضا به صورت کتبی به امام زمانه ی خود گفتند بیا ولی در آخر......
اللهم عجل لولیک الفرج


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
هيات جوانان قمر بني هاشم(ع)عاشوراييها مراسم هفتگي خود را از سال84 با هدف آشنا شدن جوانان با فرهنگ عاشورايي آغاز كرده است.اميد است ما را در رسيدن به اين هدف ياري نماييد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) چند صلوات هدیه می کنید؟
    ادعيه و زيارت

      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 365
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,274
  • بازدید ماه : 3,944
  • بازدید سال : 19,646
  • بازدید کلی : 259,834
  • کدهای اختصاصی