loading...
هيات جوانان قمر بني هاشم(ع)عاشوراييها
خادمان اهل بيت(ع) بازدید : 393 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (3)

کربلایی علی صادقی

 

برادر عزیز جناب آقای علی صادقی

شرکت شما در برنامه قرآنی 1447 باعث افتخار و خرسندی اعضای هیات گردید. این حضور شما بی شک مرهون زحمات خانواده و حضرتعالی می باشد. ما این حضور را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نماییم. از خداوند برای شما توفیق روزافزون را مسئلت می نماییم.

 

هیات جوانان قمر بنی هاشم(ع)عاشوراییها

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1392/05/10 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

من هم به نوبه ی خودم این موفقیت را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم و آرزوی موفقیت شمارا از خداوند متعال خواستارم

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1392/05/09 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

من خیلی لذت بردم دوست عزیزم رو در ان برنامه دیدم و امیدوارم این پیشرفت متوقف نشه و ادامه پیدا کنه.
وهمین طور از مسئول سایت ممنونم که این خبر رو به ازاطلاع دیگر اعضا قرار دادن

این نظر توسط محمدرضا تقی زاده در تاریخ 1392/05/09 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوشحالم که دوست و برادر عزیزم در این برنامه شرکت کرد.من هم به نوبه ی خودم این موفقیت را تبریک عرض می کنم.همیشه در پناه قرآن باشی.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هيات جوانان قمر بني هاشم(ع)عاشوراييها مراسم هفتگي خود را از سال84 با هدف آشنا شدن جوانان با فرهنگ عاشورايي آغاز كرده است.اميد است ما را در رسيدن به اين هدف ياري نماييد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) چند صلوات هدیه می کنید؟
    ادعيه و زيارت

      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,544
  • بازدید ماه : 1,544
  • بازدید سال : 32,143
  • بازدید کلی : 272,331
  • کدهای اختصاصی